środa, 5 czerwca 2013

Początek

Jestem zwykłą dziewczyną i mam zaledwie 19 lat, ale od zawsze kręciłam się wokół dzieci. Sam pomysł z założeniem funpag'a "Elitarne Maluchy" wręcz wpadł mi do głowy ponad rok temu. Na moim komputerze znajdowało się mnóstwo naprawdę fajnych zdjęć dzieci, które mnie inspirowały, które beznamiętnie zapisywałam na dysku, lecz gdy przyszło co do czego, dysk już naprawdę domagał się oczyszczenia. Stwierdziłam wtedy, że szkoda byłoby tak po prostu usunąć to wszystko i puścić w niepamięć. Wymyśliłam taki oto sposób na uwiecznienie i publikację mojej "kolekcji". 
Nie spodziewałam się tak dużego zainteresowania stroną i samą inicjatywą. Jak widać stronka szybko się rozwinęła i rozwija dalej, a ja w ten sposób mogę nie tylko pomagać, ale również inspirować młode mamy czy też pokazać całemu światu Wasze Skarby, bo jak wiadomo, istnieje możliwość wysyłania zdjęć na specjalnego emaila, po czym ukazują się one w odpowiednich albumach. 
Chętnie udostępniam wszelkiego rodzaju strony związane z dziećmi, akcje charytatywne, obserwuję wasze blogi i z ogromną radością odbieram wasze wszystkie emaile, których jest naprawdę dużo, patrzę jak wasze pociechy stawiają pierwsze kroki, wstępują w świat mody czy modelingu, którego sami jesteście autorami. Nie zależy mi na tzw. rozgłosie. Owszem, cieszę się, gdy widzę jak fanów, czy wiadomości od Was - przybywa, ale głównie zależy mi na tym, 
by realizować samą siebie, żeby robić to, co naprawdę lubię. 
Nie oczekuję też samych pozytywnych opinii o mojej działalności, bo każda ocena jest dla mnie bardzo istotna, ale każdy dzień jest krokiem do osiągnięcia celu, 
każdy dzień przybliża mnie do sukcesu. 
Można się ze mną skontaktować w sprawie reklamy również na blogu. 
Wysyłajcie swoje adresy, opinie, propozycje odnośnie bloga 
i zamieszczanych tu postów, oraz ich tematyce.
Pozdrawiam wszystkich, którzy przyczyniają się do rozwoju strony, wszystkich stałych obserwatorów, zainteresowanych i tych, którzy dopiero do nas dołączą. 
Całusy dla pociech! :)

8 komentarzy:

  1. Gratulujemy, tak właśnie się zastanawiałam kiedy powstanie stronka :) Pozdrawiamy z Lenkowa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I dziękujemy za polecenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. my również dziękujemy i cieszymy się z nowo otwartej stronki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo super,że powstał blog :D pozdrawiamy www.minimanlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. My również dziękujemy za polecenie i publikacje naszych zdjęć :) Kawał dobrej roboty młoda kobieto ! :) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  6. UWIELBIAM Twoj fb - odwiedzałam często zanim jeszcze powstal blog! :) Niezmiernie mi miło że wstawiasz rownież nasze zdjęcia :) dziękujemy :)
    ściskamy i wysyłamy buziaki! wielu sukcesów życzymy!!! :))

    OdpowiedzUsuń