czwartek, 6 czerwca 2013

Regulamin wysyłania i publikowania zdjęć email'owych

Każdego dnia odbieram od Was mnóstwo emaili, zarówno tych ze zdjęciami Waszych pociech, jak i tych z różnymi pytaniami, poradami, czy propozycjami. Spotykam się też często z pytaniami typu "Kiedy wysłane przeze mnie zdjęcie zostanie opublikowane?" czy też z pretensjami "Wysłałam wczoraj wieczorem zdjęcia, a jeszcze nie zostały opublikowane!". Zatem umieszczam tu regulamin, który został wymyślony przeze mnie z korzyściami zarówno dla Was jak i dla mnie. 


REGULAMIN WYSYŁANIA I PUBLIKOWANIA ZDJĘĆ EMAIL'OWYCH:

1. Oświadczam, iż WSZYSTKIE zdjęcia, które otrzymuję, będą opublikowane na stronie. 
2. Z racji tego, że stronę prowadzę w pojedynkę (jestem jedynym administratorem strony), a wiadomości dostaję mnóstwo, z każdym dniem coraz więcej, nie jestem w stanie dodać wszystkich otrzymanych przez Was zdjęć w jednym czasie, a nawet w jednym dniu. Przyjęłam więc taką zasadę, że będę wstawiała 12 zdjęć email'owych dziennie, tzn. 6 zdjęć chłopców i 6 zdjęć dziewczynek
tak żeby było sprawiedliwie :) 
3. Za czym idzie fakt - naprawdę, nie trzeba wysyłać w kółko, non stop, dzień w dzień tych samych zdjęć. Wystarczy wysłać zdjęcie raz.
4. Wysyłając zdjęcie podajemy: imię dzieckawiek i miejscowość z jakiej pochodzi. 
5. Wysyłamy zdjęcia dzieci do 12tego roku życia
6. Zdjęcia publikuję w kolejności jakie zostało do mnie przysłane, nie wybieram najlepszych, wybieram wszystkie. 
7. Wysyłając zdjęcie, trzeba mieć pewność, że wyraża się zgodę na przedstawianie wizerunku dziecka w internecie. Jeżeli po wysłaniu i opublikowaniu, podejmujemy decyzję, iż nie wyrażamy takiej zgody, należy wysłać do mnie email i zawiadomić o tym. Zdjęcie na pewno zostanie usunięte, ale trzeba liczyć się z tym, że niekoniecznie będzie to natychmiastowa akcja. 

Zapraszam i zachęcam do wysyłania zdjęć na adres:
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz